Veelgestelde Vragen

Hieronder kan je antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Mocht je een vraag hebben die je ons wilt stellen, check dan eerst even of je vraag hier niet tussen staat.

Ik wil het graag direct laten afleveren bij de ontvanger als cadeautje, kan dit?

Ja dat kan zeker! Indien je dit zou willen selecteer bij het afrekenen dan even de optie “ander afleveradres” en vul hier de adresgegevens in van de persoon. Als het een giftbox is, plaatsen wij alles netjes in de giftbox. Dit doen we ook bij een snoepmandje.

Wij sturen geen factuur of prijzen etc. mee, tenzij hier specifiek om wordt gevraagd.

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling zal ontvangen?

Wij verzenden alle pakketjes die wij krijgen via PostNL. Zodra het pakketje bij postnl is gescand ontvang je een email met de track en trace link van je pakketje.

Alle bestellingen die voor 17:00 op een werkdag worden geplaatst worden de volgende werkdag al geleverd. Dit is 95% van de gevallen (volgens Postnl cijfers).

Het kan zo zijn dat hier een kleine vertraging in zit. Denk aan Feestdagen, drukte etc. Uiteraard zal je hiervan op de hoogte worden gesteld middels de track en trace.

Wat zijn jullie verzendkosten?

Wij hanteren voor ALLE zendingen binnen Nederland een verzendtarief van €4,50 en wij verzenden je bestelling gratis vanaf €50,00.

Voor België is dit een standaard tarief van €6,95 en verzenden wij gratis vanaf €60,00.

Woon je in een ander land? Kies hiervoor dan bij het afrekenen je land uit. De verzendkosten zullen dan te zien zijn voor jouw land.

Hoe kan ik iets retourneren?

Wij hanteren de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Binnen deze bedenktermijn kun je dus altijd je product terugsturen naar ons. Als het product kapot is of een mankement bevat dan zijn er geen voorwaarden. Het product kan dan worden geretourneerd op onze kosten. Neem hiervoor contact op met ons.

Als je het gewoon wilt retourneren omdat je niet tevreden bent of je wilt toch liever wat anders, dan zitten hier de volgende voorwaarden aan verbonden:

  • Het product moet in originele staat zijn. Dus ongeopend, zonder schade, niet gebruikt of gedragen.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor de koper.
  • Dient binnen de wettelijke termijn te worden geretourneerd.

Als het product dan bij ons binnen komt en in perfecte staat is storten wij het bedrag diezelfde dag nog terug. Het duurt dan 1 tot 2 dagen voor het weer op je rekening staat.

Ik heb geen mail ontvangen met een bevestiging of track en trace link. Wat nu?

Kijk even in je spambox/ongewenste mail. Het kan zo zijn dat hij daar terecht is gekomen. Zo niet, controleer dan even of je wel het juiste email adres hebt ingevoerd. Heb je dit beide gecheckt en alles staat gewoon goed? Neem dan even contact met ons op.

Is het mogelijk om een bestelling op te halen?

Afhalen is alleen mogelijk op afspraak. Wij zijn namelijk niet altijd aanwezig op kantoor.

Wij hebben een werkplek in de Spaanse Polder in Rotterdam.

Kan ik ook producten laten personaliseren met een eigen tekst of foto?

Dit is helaas niet mogelijk bij ons. Wij bieden alleen hetgeen aan wat je vind op de webshop.

Contact formulier

Heb je een vraag of opmerking? Vul het onderstaande formulier in en wij proberen binnen 12 uur antwoord te geven! Sneller antwoord nodig? Stuur dan even een berichtje via Whatsapp naar 0643439234

    Bedrijfsinformatie

    Bedrijfsnaam: Shokran
    Adres: Kiotoweg 321, 3047BG Rotterdam
    Telefoonnummer: +316 43439234 (ook Whatsapp)
    E-mail: Info@shokran.nl

    KvK nummer: 71153381
    BTW Nummer: NL002328309B08