FAQ - Veelgestelde Vragen
Als je een vraag hebt, kijk dan eerst of deze hier niet bij staat:
Ja dat kan zeker! Wij sturen nooit een factuur of pakbon mee bij cadeautjes. Dus hier hoef je je geen zorgen over te maken. Indien je dit zou willen selecteer bij het afrekenen dan even de optie “ander afleveradres” en vul hier de adresgegevens in van de persoon. Mocht je een giftbox hebben samengesteld dan pakken wij deze gelijk netjes voor je in. Wil je er een tekst bij hebben? Dan kan je een wenskaart erbij nemen waarbij je de tekst kan doorgeven via een opmerkingenveld die je bij het afrekenen zult tegenkomen.
Dit is mogelijk inderdaad. Wij proberen alle producten wekelijks aan te vullen op de webshop en dit lukt ons ook aardig om eerlijk te zijn. Als een product langer dan 3 weken uit voorraad is, betekent het meestal dat het product niet beschikbaar is voor ons om in te kopen omdat het op is bij de uitgeverij/producent/groothandel zelf. Als je niet elke keer wilt kijken of het weer op voorraad is, kan je bij het product zelf je e-mailadres achter laten. Dan ontvang je automatisch een mailtje als het weer is aangevuld.
Wij doen helaas niet aan de standaard wekelijkse/maandelijkse kortingscodes. Wij hebben op de webshop wel een koopjeshoek staan die wij dagelijks aanvullen met sale artikelen.
We hebben een systeem opgezet voor onze verzendkosten. Het idee is simpel, hoe meer je besteld hoe lager de verzendkosten worden. Iemand die zijn winkelmandje voor 50 euro heeft gevuld betaald dus minder verzendkosten dan iemand die voor 10 euro zijn winkelmandje heeft gevuld. Hieronder staan de tarieven voor Nederland & België. Andere landen hebben gewoon standaard verzendkosten.
Binnen Nederland 🇳🇱
€0,00 – €19,99 = €6.99 verzendkosten
€20,00 – €39,99 = €5.99 verzendkosten
€40,00 – €59,99 = €4.99 verzendkosten
€60,00 = free shipping
Naar België 🇧🇪
€0,00 – €19,99 = €7.99 verzendkosten
€20,00 – €39,99 = €6.99 verzendkosten
€40,00 – €59,99 = €5.99 verzendkosten
€60,00 – €69,99 = €4.99 verzendkosten
Vanaf €70,00 = Free shipping
Wij werken samen met PostNL. Alle bestellingen die voor 17:00 op een werkdag worden geplaatst worden de volgende werkdag al geleverd. Dit is 95% van de gevallen (volgens Postnl cijfers). Je krijgt altijd een track & trace link via de email waarmee je het pakketje kunt volgen.
Het kan zo zijn dat hier een kleine vertraging in zit. Denk aan Feestdagen, drukte etc. Uiteraard zal je hiervan op de hoogte worden gesteld middels de track en trace.
Wij hanteren de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Binnen deze bedenktermijn kun je dus altijd je product terugsturen naar ons. Als het product kapot is of een mankement bevat bij het ontvangen dan hanteren wij hier geen verdere eisen en kan het product gewoon geretourneerd worden. Laat ons dit wel even van te voren weten via de mail of via social media zodat wij hier van op de hoogte zijn.
Als je het gewoon wilt retourneren omdat je niet tevreden bent of je wilt toch liever wat anders, dan zitten hier de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Het product moet in originele staat zijn. Dus ongeopend, zonder schade, niet gebruikt of gedragen.
- Het product dient binnen de wettelijke termijn te worden geretourneerd.
Indien dit in orde is, kan je de producten goed en veilig inpakken in een doos en terugsturen via een postkantoor. Dit is ons adres:
Shokran.nl
Overschieseweg 34D
3044EE Rotterdam
Als het product dan bij ons binnen komt en in originele staat is storten wij het bedrag diezelfde dag nog terug. Het duurt dan 1 tot 2 dagen voor het weer op je rekening staat.
Wij leveren de bestellingen altijd op tijd aan bij PostNL. Deze worden dagelijks hier opgehaald en meegenomen naar het sorteercentrum. Helaas kan het wel eens voorkomen dat het heel druk is bij PostNL waardoor jouw pakketje is vertraagd. We snappen dat het vervelend is maar we kunnen hier verder niks aan doen. In de meeste gevallen is er niks aan de hand en heb je je pakketje alsnog op tijd binnen. Vooral tijdens de feestdagen gaat het af en toe mis, wat opzich ook wel logisch is vanwege alle drukte. Probeer hier rekening mee te houden.
Als je nog geen track & trace hebt ontvangen dan is je pakketje nog niet gesorteerd in het sorteercentrum van PostNL, het pakketje staat dan in de wachtrij. Zodra deze is gescant ontvang je automatisch een track & trace email van postnl.
Wij hanteren de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Binnen deze bedenktermijn kun je dus altijd je product terugsturen naar ons. Als het product kapot is of een mankement bevat bij het ontvangen dan hanteren wij hier geen verdere eisen en kan het product gewoon geretourneerd worden. Laat ons dit wel even van te voren weten via de mail of via social media zodat wij hier van op de hoogte zijn.
Als je het gewoon wilt retourneren omdat je niet tevreden bent of je wilt toch liever wat anders, dan zitten hier de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Het product moet in originele staat zijn. Dus ongeopend, zonder schade, niet gebruikt of gedragen.
- Het product dient binnen de wettelijke termijn te worden geretourneerd.
Indien dit in orde is, kan je de producten goed en veilig inpakken in een doos en terugsturen via een postkantoor. Dit is ons adres:
Shokran.nl
Overschieseweg 34D
3044EE Rotterdam
Als het product dan bij ons binnen komt en in originele staat is storten wij het bedrag diezelfde dag nog terug. Het duurt dan 1 tot 2 dagen voor het weer op je rekening staat.
Wij hanteren de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Binnen deze bedenktermijn kun je dus altijd je product terugsturen naar ons. Als het product kapot is of een mankement bevat bij het ontvangen dan hanteren wij hier geen verdere eisen en kan het product gewoon geretourneerd worden. Laat ons dit wel even van te voren weten via de mail of via social media zodat wij hier van op de hoogte zijn.
Als je het gewoon wilt retourneren omdat je niet tevreden bent of je wilt toch liever wat anders, dan zitten hier de volgende voorwaarden aan verbonden:
- Het product moet in originele staat zijn. Dus ongeopend, zonder schade, niet gebruikt of gedragen.
- Het product dient binnen de wettelijke termijn te worden geretourneerd.
Indien dit in orde is, kan je de producten goed en veilig inpakken in een doos en terugsturen via een postkantoor. Dit is ons adres:
Shokran.nl
Overschieseweg 34D
3044EE Rotterdam
Als het product dan bij ons binnen komt en in originele staat is storten wij het bedrag diezelfde dag nog terug. Het duurt dan 1 tot 2 dagen voor het weer op je rekening staat.
Je hoort altijd een bevestiging te ontvangen van je bestelling. Kijk eerst even in je spambox/ongewenste mail. Het kan zo zijn dat het mailtje daar terecht is gekomen. Zo niet, controleer dan even of je wel het juiste email adres hebt ingevoerd. Het komt vaak voor dat bij een emailadres een letter is weggelaten of verkeerd is ingevuld. Heb je dit beide gecheckt en alles staat gewoon goed? Neem dan even contact met ons op.
Bij ons is het helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen.
Dit is helaas niet mogelijk bij ons. Wij bieden alleen hetgeen aan wat je vind op de webshop.
Ja, de boeken die wij aanbieden zijn gecontroleerd. We nemen dit ook heel serieus en willen alleen boeken aanbieden die gecontroleerd zijn op inhoud. De controle van boeken gebeurt, in samenwerking met andere boekwinkels, door capabele studenten van kennis die een studie hebben genoten aan de bekende islamitische universiteiten in Medina, Riyadh etc. Pas als een boek goedgekeurd is, zal het op onze webshop te vinden zijn. Wij zeggen hierbij niet dat alle andere boeken gelijk onbetrouwbaar zijn, vaak is een boek ook nog niet gecontroleerd. Belangrijke aanvulling: Wij geven alleen garantie op de inhoud van het specifieke boek zelf en dus niet op de uitgeverij noch de schrijver/vertaler.
Wij doen op dit moment nog geen groothandel.